Карантин. Завдання для учнів

Завдання для учнів з інформатики

Переглядати цю сторінку, завдання будуть оновлюватися
Розв’язки завдань (якщо передбачено) скинути на пошту своєму вчителюДмитерчук А.І alla9111@ukr.net
Князюк С.І snezhana.knyazyuk@gmail.com,
Мельник Н.В. netikmelnik@gmail.com,
Колесник С.М. svekol@meta.ua

2 клас (вчителі Дмитерчук А.І, Мельник Н.В.)
Тема 1: Створення орнаменту.
1.        Створити малюнок в Paint.
2.       Робота з сайтом Пустунчик на власний розсуд https://pustunchik.ua/ua/games/coloring
Тема 2: Дії з фрагментами зображення.
1.        Створити малюнок в Paint.
2.       Робота з сайтом Пустунчик на власний розсуд https://pustunchik.ua/ua/games/coloring 

3 клас (вчителі Дмитерчук А.І, Князюк С.І.)
Тема 1: Середовище програмування Scratch для дітей  Зошит с. 34-35.
Тема 2: Порядок виконання команд виконавцем. Зошит с. 38-39

 4 клас (вчителі Дмитерчук А.І, Князюк С.І, Мельник Н.В.)
Тема 1: Правила безпечного користування інтернетом. Мережевий етикет
 Зошит с. 8-9.
Тема 2: Електронна пошта. Захист облікового запису. 
1.    Створити акант Google та електронну скриньку Gmail
2.    Зошит с. 4-7.

 5 клас (вчителі Дмитерчук А.І, Князюк С.І, Мельник Н.В.)
Тема 1: Алгоритми та програми. Виконавці алгоритмів та їхні системи команд.Способи опису алгоритму.
1. Виконати тести за посиланням join.naurok.ua (Код доступу 171848) до 03 квітня.
2. Опрацювати тему, зробити опорний конспект.
3. Виконати - Впр. 1, ст.172(письмово)
Підручник - Інформатика 5 клас. (авт. Морзе Н.В.,) § 18 - ст. 168-176
Тема 2: Середовище опису Scratch й виконання алгоритмів. Типи алгоритмів.
1. Опрацювати тему, зробити опорний конспект.
2. Скласти алгоритм приготування бутерброду
§ 19, 20 - ст. 177-199.

 6 клас (вчителі Дмитерчук А.І, Князюк С.І, Мельник Н.В.)
Тема 1. Алгоритми та програми. Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта.
Опрацювати тему, зробити опорний конспект.
Підручник - Інформатика 6 клас. (авт. Морзе Н.В.,) § 17 - ст. 138-144
Тема 2. Створення програмних об’єктів.
Опрацювати тему, зробити опорний конспект.
Виконати -  Впр. 5, ст.154 (письмово) § 18 - ст. 145-154.

 7 клас (вчителі Дмитерчук А.І, Князюк С.І, Мельник Н.В.)
Тема 1. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.
Опрацювати тему, зробити опорний конспект.
Виконати - Впр. 1, ст.183(письмово)
Підручник - Інформатика 7 клас. (авт. Ривкінд Й.А.,)§ 3.3. - ст. 76-85
Тема 2. Презентація та оцінювання проектів.
Опрацювати тему, зробити опорний конспект.
§ 3.4. – ст. 86-92

 8 клас (вчителі Дмитерчук А.І, Князюк С.І., Колесник С.М)
Тема 1. Цикли мовою Python. Цикл for.
Опрацювати тему, зробити опорний конспект.
https://drive.google.com/open?id=1GAhEATmyMnXoiJSRm7SijQhJt1kspRtn
Тема 2. Цикл for. Розв’язання задач.
Опрацювати тему, зробити опорний конспект. Розв’язати задачі

 9 клас (вчителі Князюк С.І, Мельник Н.В.)
Тема 1. Поняття табличної величини.
Опрацювати тему
https://www.youtube.com/watch?v=LXRZ7EWcgws
Тема 2. Елемент керування. Багаторядкове текстове поле.
Опрацювати тему, зробити опорний конспект
https://drive.google.com/open?id=1IptJV-W4vFCYfV4k6jB58yCeycOFrLoi
Тема 3. Алгоритм опрацювання табличних величин
Опрацювати тему. Розв’язати задачі
Тема 4.  Відображення даних у табличній формі. Обчислення суми значень і кількості елементів табличної величини.
Розв’язати задачі

 10 клас (вчителі Князюк С.І, Мельник Н.В.)
Тема 1. Розміщення й вирівнювання зображень на веб-сторінках. Карти посилань Розміщення на веб-сторінках аудіо-файлів і настроювання параметрів їх програвання.
Зареєструватися в системі  https://www.figma.com/.
Створити прототип сайту.
Підручник – Інформатика. Рівень стандарту 10 (11) клас (авт. Ривкінд Й.А.)
https://www.figma.com/
Тема 2. Формати відеофайлів, їхні особливості. Вставляння відеофайлів і настроювання параметрів їхнього відтворення 
Створити сайт (блог), використовуючи конструктори
§ 4.3. ст.122-130
Тема 3. Роль електронних медійних засобів в житті людини.
Створити сайт (блог), використовуючи конструктори.
§ 4.3 ст.122-130
Тема 4. Поняття про мову розмітки гіпертекстового документа. Посилання на документи різних типів. Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці.
Опрацювати тему, зробити опорний конспект.  § 4.4. ст. 131-138

 11 клас (вчителі Князюк С.І, Мельник Н.В.)
Тема 1. Ідентифікація та аутентифікація користувачів.
Опрацювати тему, зробити опорний конспект.
https://drive.google.com/open?id=1VNXuYCjkDxVYM99dUlXEXXu1XMEpHokq
Тема 2. Криптографічні методи захисту інформації.
Опрацювати тему, зробити опорний конспект.
 Виконати практичне завдання (слайд 24)

Немає коментарів:

Дописати коментар